دخی دی ماهی خودمدخی دی ماهی خودم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دختر دی ماهی

هر روز تازه یک فرصت برای تغییر زندگی است;)

Happy birthday to you❤️🥰

1399/10/8 16:54
نویسنده : ریحانه
325 بازدید
اشتراک گذاری

می دونم دیر شده ولی بهتر از نگفتن 🧡❤️

تولدت مبارک دختر خاله جونم 🥰🤩

شب تولدت (پری شب)می گفتی دورقمی شدم😂😘

دو رقمی شدنت مبارک عزیز دلم ⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩

امید وارم به هر چیزی که دلت می خواد و به صلاحته برسی ⁦⁦⁦(✿ ♡‿♡)⁩

عمری طولانی و درخشان رو برات آرزومندم ⁦^_^⁩

آرزومند آرزو هایت هستم ⁦;)⁩

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

امیدوارم پله های ترقی را با سر بلندی و با رویی سفید طی کنی 🥰😘

دوست دارت :

⁦ʘ‿ʘ⁩دختر خاله ⁦

پسندها (5)

نظرات (4)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 دی 99 17:03
تولدش مبارککککککککککککک😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘🎄🎄🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎉🎉🎉🎉🎉❤❤❤❤❤💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💝💝💝💝💝💝💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💕💕💕💓💓💓💜💜💜💞💟💞💟💞
ایشالا۹۹۸۸۷۶۵۴۹۸۸۸۹۹۸۴۴۷۷۴۸۴۹۴۸ ساله بشه😍😍😘
 
ریحانه
پاسخ
مرسی از نظر خوبتون 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 دی 99 17:13
مبارک باشه
ریحانه
پاسخ
مرسی زهرا جون 
RayaRaya
8 دی 99 17:35
تولدش ممبارک😘
عکس پروفایلتو از وب من اوردی؟
ریحانه
پاسخ
مرسی ازت خانم گل 🥰
نه عزیزم این عکس برای چند ماه پیش هستش .
ریحانه خودش این عکس رو از اینترنت پیدا کرد.
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 دی 99 10:10
تولدشون مبارک باشه عزیزممم💜💜💜
ریحانه
پاسخ
مرسی ازت خوشگل خانم 🥰😍😍