دخی دی ماهی خودمدخی دی ماهی خودم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

دختر دی ماهی

هر روز تازه یک فرصت برای تغییر زندگی است;)

روز دختر مبارک 🌷🌷🌷

1399/4/3 16:50
نویسنده : ریحانه
341 بازدید
اشتراک گذاری

دخترجون ها روزتون مبارک 👧🏻👧🏻

وجود دختر در هر خونه ای واجبه 👍🏻👍🏻

فرشته های زمینی روزتون مبارک 🎈✨

💖💖💖

 

من از تو گلی بهتر ندیدم

ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم

گلی خوشبوتر از دختر ندیدم …

روز دختر مبارک

 

عکس تبریک روز دختر برای پروفایل با متن های زیبا

❤💚💛💜💙❤💚💛💜💙❤💚💛💜💙

این گل هارو تقدیم می کنم به تمام دخترای سرزمینم 😘😘

 

پسندها (9)

نظرات (6)


3 تیر 99 17:05
مبااارررررککککک😍😍😍🎉🎉🎉
ریحانه
پاسخ
☺☺☺
SujinSujin
3 تیر 99 17:59
روز دخملا مبارک
ریحانه
پاسخ
😎😇😇🤗
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
4 تیر 99 0:34
عشق دلم روزت مبارک😘😘😘
به وبم سر بزن نفسم😍😍
ریحانه
پاسخ
مرسی روز توهم مبارک 🤩😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
4 تیر 99 1:56
روزت مبارک عزیزم
ریحانه
پاسخ
مرسی خاله گلم 🤩🤗
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
4 تیر 99 12:51
روز دختر مبارکککککک😍
ریحانه
پاسخ
مرسی ازت عزیز دلم 😊
千.𝓏千.𝓏
5 تیر 99 7:59
روزت مبارک بهترینم 😘😘😘😘😘😘😘